Ccandypretty

Ccandypretty

21 Şubat 2013 Perşembe

One Way Or Another-One Direction

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !! :)
Dün, Sevilen Grup One Direction 'un One Way Or Another Klibi Çıktı.Dopdolu Bir Klip Olmuş. Şahsen Çok Güzel Bir Çalışma Olmuş.Her Zaman Ki Gibi Eğlence Dolu.Ve De Şirin :)
 Nasıl , Sizce de Güzel Mi ? ? 
Buradan İzleyebilirsiniz Canlarım :)
Aranızda Directioner Var Mı? Ben Directionerim :)



Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda




2 yorum:

  1. Ben de Directionerim.Stardoll hesabımdaki adım:Fair_minaBebek =)

    YanıtlaSil
  2. Maalesef anticiyim ama dinledim antiyim ama dinliyorum bazen bu şarkı çok satıı ve afrikadaki ölmek üzre olan çocuklara bağışlandı hatta onları sevmesem bile bağışta bulundum herşey afrikadakiler için yaptım :) her antici benim gibi değildir değerimi bilin directyionerlerr (eski directioner) - GoldenPunkyPunk :D zd me bişiler yasınn

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com