Ccandypretty

Ccandypretty

23 Temmuz 2012 Pazartesi

Londra 2012 Yolu






Stardoll un bu uygulamasına ulaşmak için buraya tıklaman yeterli :) İlk önce meşaleye daha sonra ulaştığı noktaya tıkla :) ardından sana bir soru sorulacak o soru en doğru şekilde cevapla ve suitine bir hediye gelsin! Aynı zamanda yolda ilerlerlemiş oluyorsun :) Her noktada bir soru var, e tabiki hepsininde açılacak bir zamanı da var :) Sorunun cevabını ben biliyorum! hatta bana bir hediye bile geldi! Ya sen cevabı buldunmu ? eğer bulamadıysan ve yardım istiyosan buraya yorum yaz ben sana cevabı söylerim :) Bu uygulama hakkında henüz kimsenin bilgisi yok ama sonunda çok güzel şeyler olacağı kesin, peki senin bir bilgin varmı ? - ccandypretty

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com