Ccandypretty

Ccandypretty

1 Mart 2013 Cuma

Bedava Maske !

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !! :)

İştesizlere harika bir haber! Bazaarda çok Nadir bulunan, değerli sayılan hatta çok pahalıya satılan bu Maske artık bizim blogumuzun takipçilerine BEDAVA! :D Çünkü Bu haber ilk bizde yayınlanıyor ve sizde bunu alacak ilk şanslı kişilersiniz!!! Hadi zaman kaybetmeyelim başlayalım, adımları dikkatlice uygulayın lütfen :)




Bedava Maske ye Sahip olmak için ..
(aşağıdaki resmi inceleyerek hareket edin)

Bedavayı alabilmemiz için internet explorer ı açıyoruz;

1- İnternet geçmişine giderek, tüm geçmişinizi silin.
2-(resimde sağ üstte) İşaretlediğim kısımda internet seçeneklerine girin
3- internet seçeneklerinden Bağlantılara tıklıyoruz
4- Daha sonra yerel ağ bağlantılarına tıklıyoruz
5-okla işaretlediğim kısımdaki boşlukta
ip yazan yere
195.251.250.243
port yazan yere
3128
rakamlarını yazıyoruz
6- Tamam a tıklayın
7- daha sonra http://www.stardoll.com/en/contest/view.php?id=3861 adresine gidiyorsunuz.
8-giriş yapıyorsunuz
9- Yarışmada çıkan soruları sallayığ sorları sallayın:)
10-Yarışmaya katıldıktan sonra ip adresinizi eski haline çevirin yoksa bilgisayarınız yavaşlar, zaten daha sonra internete normal bi şekildegirip stardoll a girince maskeniz suitinizde olacak :)

Güle güle Kullanın :)





Bedavayı nasıl buldunuz?


Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life





Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu




12 yorum:

  1. Ben yapamadım ezik miyim .... ben :D

    YanıtlaSil
  2. Ahahah :D bende yapamadım daha doğrusu google Chorome da bulamadım seçenekler bölümünü :D

    YanıtlaSil
  3. Canlarım benim, sanırım detayı atlamışım :D bende chrome kullanıyorum ama bu explorer da gerçekleşyiro malesef :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sırf bunun için mozilla yükledim meğerse expmiş :O

      Sil
    2. Silmeye zahmet edemem -,-

      Sil
  4. Yanıtlar
    1. oluyoor :) bak suitime koydum birkaç arkadaşımda çoktan yaptı bile, sende yaparsın canım dikkatli oku yap :)

      Sil
  5. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  6. Ya of ben şimdi silmeye üşeniyorum bir sürü var 25'er 25'er siliyor.Ve çok fazla var :SS

    YanıtlaSil
  7. okkacemal4@gmail.com'a şifrenizi yollarsanız 600 sd 1999sd geliyor ^^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. bizde yedik hesabımızı çalcan ve o senin gmail hesabın sen bizi bebemi sandın ama senin olduğun kesin yemezleeeeerrrr

      Sil
  8. bizi yemeyin lan expoler danda denedim olmuyor google chromedende sonra en son mozilla denedim olmadı

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com