Ccandypretty

Ccandypretty

26 Mart 2013 Salı

2 Sc ye 3 Saç ÇEKİLİŞİ !!

Merhaba Sevgili Stardoll Severlerii !! :)

Sizlere harika bir haberiiim vaaarr bu saçlardan birine sahip olmak istiyorsanız bu çekilişlere hemen katılmalısınız :) Umarım şans size güler!!

1.ÇEKİLİŞ !
nurrem kulübüne girip ccandyprettynin üyelerine ben yazın.
Yazanlar Arasından kura çekilecek işte verilecek saç ;

Angel_Of_Harlem in derecede gördüğümüz sçalarından biri olan bu mükemmel saç! :)


2.ÇEKİLİŞ !

SMYRNAMCLUB adlı kulüpte ccandyprettynin üyeleri konusuna ben yazmanızdır. Yazanlar arasından kura çekip 2 sc ye saç vereceğim.
Yani şimdi smyrnamclub adlı kulübe gidip benim açmış oldugum konuya ben yazıyosunuz.
Buraya tıklayarak KULÜBE ULAŞABİLİRSİNİZ ! :)

Verilecek Saç;

Sorumsuzsorunlu nun bu mükemmel saçı!



3.ÇEKİLİŞ !

bilgiğiniz gibi kulüplerim hesabım çalındıgından kapatılmıstı. Kulübüme üye olup arkadaşlarınızı çağırmanızdır.
Bunları yaparsanız çok makbule geçer , şimdiden hepnize teşekkür ederim, tüm desteğinizi bekliyorum ..

Yarışmalarıma katılanlar arasından kura çekeceğim .
3 yarışmaya katılanlar arasından çekeceğim kurada vereceğim saç;

Gizeemms in bu mükemmel saçı !

(Kulübümdeki yarışmalarda verilecek saçlar bu yarışmaya dahil değildir, yani o yarışmalarda kazanırsanız ayıryetten ekstra saç kazanacaksınız:) )



Ee daha ne bekliyorsun eğer bu çekilişlere katılmak istiyorsan BLOGUMUZUN ALT TARAFINDA BULUNAN YORUM KISMINA SD ADLARINIZI YAZIN! :)

 Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life






Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu




268 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. LoveLove171 verirsen royalt hesap veririm şimdiden saol

      Sil
    2. lovecici.123 yüksek hesabım var eğer verirseniz karşılığını alırsınız şimdiden teşekkürler aslında inanmıyorum ama denemeye değcektir . olursa arkadaşlarıma klübünüzü önereceğim :))

      Sil
    3. semanur1334

      Sil
  2. msspnky hepsine katıldım :)

    YanıtlaSil
  3. lovecrazyPuppy3 :))))))))))))))))

    YanıtlaSil
  4. lütfeeeeeeeeeeen bana yollayın adım lovecrazyPuppy3

    YanıtlaSil
  5. Babepembepanter lütfen yollayın bu site harika :D

    YanıtlaSil
  6. Babepembepanter :D

    YanıtlaSil
  7. Flowerderya12 :)

    YanıtlaSil
  8. CerengulStar
    Lütfen SAça Çokk İhtiyacım Var :)

    YanıtlaSil
  9. hello-kitty1236

    YanıtlaSil
  10. admin bana hediye veya saç yollarmısın nnolurrrrrrr

    YanıtlaSil
  11. bnada yollarmısın ne olur alisona15

    YanıtlaSil
  12. ne olur yollayın ama ne olur tmmı alisona15 e bide kardeşim alisona3 e yollayın ne olur

    YanıtlaSil
  13. GalataSarayy06 ekleyip klbme uye olursanız sewinirim :D <3

    YanıtlaSil
  14. carly1118
    strawberryrosee

    YanıtlaSil
  15. stelina07bebek

    YanıtlaSil
  16. snowyminiktatl3

    YanıtlaSil
  17. ben lütfen ben adım med_o

    YanıtlaSil
  18. xxbaboxx çok lazım

    YanıtlaSil
  19. miss_selen1651 lütfen :((

    YanıtlaSil
  20. irom127 nolurrr ihtiyacım varrrrr

    YanıtlaSil
  21. starselin152 inşallah bana çıkar çünkü hiç saçım yokk :((((

    YanıtlaSil
  22. Stardoll adım Bobocik

    YanıtlaSil
  23. Daimond_Girl5 süitime bakmanızı onerırımmmm :))))))))))

    YanıtlaSil
  24. purplered1234 3 numaralı saçı lütfen verir misiniz ? Çok ihtiyacım var sadece tress updan 1 saçım var herkese soruyorum ama cvp alamıyorum lütfen bana verin :)

    YanıtlaSil
  25. miss_selen1651 lütfen :((

    YanıtlaSil
  26. Almiramira0987

    YanıtlaSil
  27. BENN LÜTFENN =(( HİÇ SAÇIM YOK MALEESEF starselin152

    YanıtlaSil
  28. nefrethayatan1 ==(( saça çoook iihtiyacım var düttfeennnn

    YanıtlaSil
  29. LoveAytil02mor

    YanıtlaSil
  30. stardisney_123
    ltfn

    YanıtlaSil
  31. bluee0615 lütfen zaten saça çok ihtiyacım varr

    YanıtlaSil
  32. adriana_1999mor hiç güzel saçım yok saça ihtiyacım var

    YanıtlaSil
  33. hiç güzel saçım yok saça ihtiyacım var loveecevefe

    YanıtlaSil
  34. yasmin75anime yeni gördüm 20 levelim ama saça ihdiyacım var nolur

    YanıtlaSil
  35. justinzehranur1

    YanıtlaSil
  36. kanarya_1220 ihtiyacım var .dd

    YanıtlaSil
  37. ecekan.3 adım ayrıca böyle birşey çıkardıgınız için teşekkür ederiz

    YanıtlaSil
  38. sweet_dol lütfen bana gönderin

    YanıtlaSil
  39. hastaaprenses yha çok ihtiyacım var lütfen bana hiç farketmez hepsi güzel ama birincisi apayrı güzel valla pertide güzellere bakıp ağladığım oluo bnm nie böle olamıom die nolur bana nolur yalvarırımm :....(=::..:::::...((

    YanıtlaSil
  40. cemile123nice ne olur bana da ver lütfen

    YanıtlaSil
  41. crazygizemsDans nolur bana rica ediyorum

    YanıtlaSil
  42. Bende Lütfennnnn :( Covergirldelena

    YanıtlaSil
  43. Ladystarsevde nolur bana veriiğğğğğnnn :D♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

    YanıtlaSil
  44. blackstar_rock ♥♥♥ :D

    YanıtlaSil
  45. lorde_stardoll9

    YanıtlaSil
  46. Beni 5-5 oylarmısınız ? Taylorswift_231

    YanıtlaSil
  47. HS20Bahar tatlımmmmm seni sewiyorummmm

    YanıtlaSil
  48. saraoguz lütfen yollayın kulübe ulasılmıyor

    YanıtlaSil
  49. DiIay ama l büyük ı

    YanıtlaSil
  50. popyazra. stardoll adımm

    YanıtlaSil
  51. rozellaTwilight

    YanıtlaSil
  52. lovemeebarbie3

    YanıtlaSil
  53. Sallygardn lütfen <33

    YanıtlaSil
  54. avril_lavigne38 (15sd)

    YanıtlaSil
  55. gizemgercek nolur bana saç verin nolur yalvarıyorum lütfen

    YanıtlaSil
  56. nolur bana saç gönder ve sd adım mayaemine1

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com