Ccandypretty

Ccandypretty

1 Temmuz 2014 Salı

Ramazan Kampanyası Sandıkları + Merhaba!

Merhabalar,ben yeni yazarınız Sezin.Stardoll adımla Flora_Sezin :) Umarım beraber güzel etkinlikler düzenler,güzel haberler paylaşırız.Yani güzel zamanlar geçiririz.
Ben ilk yazım sadece kendimi tanıtmakla geçsin istemedim.Malum Ramazan ayındayız.Stardoll'da Ramazan'da değişik bir kampanya başlattı biliyorsunuz.Belirli günlerde anahtarlar bulup sandıkları açacağız.İşte o sandıkların içinden çıkacak ürünler ;

Son sandık yani sadece Süperstarların açacağı sandıkta pembe elbise var.
Ben açıkçası bu sene de bir Ramazan takvimi beklerdim :)

Siz bu ürünleri beğendiniz mi ?  En beğendiğiniz parça hangisi oldu?


Yeniden görüşmek üzere sevgilerle,


Ayrıca bir diğer bloğumuzu ziyaret etmek isterseniz buraya tıklayın :)



1 yorum:

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com