Ccandypretty

Ccandypretty

29 Ocak 2015 Perşembe

Yazar Olmaya Aday Aranıyor! :)

Merhaba canlarıııımmm, farkettimki sizi gibi üyelerim var ve ben bu şansımı nasıl değerlendiremem ? Kim bir blogda yazar olmak istemez ki ? Eminim bir blog, bir insana çok şey katar ve o insanda aynı zamanda o bloga çok şey katar... Şu güne kadar beni destekleyen ve seven herkese çok teşekkür ederim. Artık bu blogun eskisi gibi yine güncel olması ve yine sevilen, rağbet gören bir blog olma zamanı geldi ve geçiyor bile! Şimdi kolları sıvayın, kim yazar olmak ister? Birazcık zamanınızı ayırabileceğiniz bir zevkli göre bu. Ben burada yazar olmak isteyenleri görebiliyoruum, şimdi bu yazının altına neden yazar olmak istediğinizi, yaşını, deneyimlerinizi, stardoll da level ınızı yazın. İşte bu kadar! Artık sizde bir adaysınız ve her an size cevap gelebilir :)

Sizleri seviyorumm, iyi ki varsınız! ^-^

Bir diğer bloguma bakmayan kaldı mı ? ^-^ Hepinizi beklerim..

www.sanatinsaklisirlari.blogspot.com

CCANDYPRETTY

7 yorum:

  1. Blog yazarı olma sebebim bu blog gerçekten çok cana yakın ve sevimli ^^ Burada tek tek paylaşılan haberler hani küçükken annelerimizin sakladığı kocaman şeker-çikolata kavanozları olur ya ondan yediğimiz şekerlemeler gibi *-* Yaşım 15 *-* Açıkçası çok fazla bir deneyimim yok ama gerçekten bu blogta yazar olmayı çok isterim ^^ Stardoll levelim 54 biraz az olabilir stardollu çok eski zamandan beri oynuyorum fakat ara vermiştim baya uzun zaman okul ve kişisel sebeplerden dolayı. Yazar olmayı çok isterim ^^

    YanıtlaSil
  2. Merhaba. Ben sizin bloğu yeni keşf ettim. Bloğunuz gerçekten çok iyi, cana yakın, sevimli ve bilgilendiricidir. Bilgilerime gelince ben Sema, 12 yaşındayım. Yaşım biraz küçük ola bilir ama Stardoll hakkında çok bilgiliyim. Stardoll hayatımın vazgeçilmezine çevrildi.Stardoll ismim Pink_X_Lady.32. Leveldeyim Deneyimim hiç olmadı. Ama üstesinden gele bileceğime inanıyorum. Stardoll`daki yenilikleri suna bilirim. Eğer bu blogda yazar olursam çok mutlu olurum. Sizleri seviyorum:*

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. çünkü hem yazıma hemde stardollu çok seviyorum stardolda adım: Royaltyelif_123 royaltyyim
    56. leveldeyim yani kısacası zenginim gibi bir şey :) ben blog yazmayı çok seviyorum bu yüzden geç bile olsa şimdi gördüm bana stardol hesabımdan ulaşabilirsin istersen :)

    YanıtlaSil
  5. Bir yazar olarak bir blogda yazmak sanırım benim için yepyeni deneyim olur. Bu zamana kadar hep bir bloğa sahip olmayı istemişimdir, fakat nasıl bir kitleye hitap edeceğimi bilmiyordum. Burada ki kitle benim yaşındayken ki kızlar ve pek zorlanacağımı sanmıyorum. 12 yaşlarında başlayan yazma tutkum bir bloğun içinden geçmesi hoş olur.

    Ve artı bir şey! Sanırım bu güzel yanı olacak; boş zamanım o kadar çok ki! Bir hastalığım var (merak etme saatlerce bilgisayar başında durduğum hastalık) okula gitmiyorum o bana geliyor diyebilirim. Elimden geldiğince her konuya değinirim, Stardoll'dan başka kızlarla ilgili konulara bakabilirim -eğer istersen- sanırım iyi olur. :)

    Stardoll adım; supperslluy
    Levelim; 23 (superstar'ım ve sanırım sana tecrübesiz gözüküyorum.)
    Yaşım; 16

    İyi günler dilerim.

    YanıtlaSil
  6. Azizim, öncelikle merhabalar. Kendimi bildim bileli kalem kağıdın elime geçtiği yerde yazar çizer karalarım. Mazide küçük çaplı 2-3 bloğum bulunmakta idi. Kısacası zevk alıyorum... böyle bir sebepten ötesi var mıdır ki? Yaşım 15,seviyem 65 ve kullanıcı adım ''Melis_2002tarz''. Stardoll'da 8 senedir bulunmaktayım, bu hesabım ortalama 5 senelik. Fecir'in ve sizin bloğunuzu takipte idim. Nasipte aday olmak varmış, hayırlısı :).
    Sevgili oyuncular, hepinize başarılar.
    Saygılarımla, iyi günler diliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tarihlere dikkat etmeden dümdüz yazıp geçmişim... üzerinden 2,5 sene geçmiş :').

      Sil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com