Ccandypretty

Ccandypretty

1 Mart 2013 Cuma

Hotbuys Ödüllü Çekiliş SOUNUCU!

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !! :))

Sizi daha fazla heyecanlandırmadannn 1. ve 2. mizi açıklıyorum.. bu kazanan 2 kişide hotbuys kazanacaktı ..


1.miiiiz yani HB pantolunun sahibi itsmefabienne
2.miiiiz yani HB ayakkabının sahibiii staryagmurz

ikinizide tebrik ediyorum en yakın zamanda ödüllerinizi ayrıyoruz :))

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life





Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu


2 yorum:

  1. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  2. bilgisayarım takılıyo sürekli yorumu sildim yanlışlıkla :(((
    1. olmuşuum çok teşekkür ederiiiim :D bulamadım yalnız ben bazarında :D

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com