Ccandypretty

Ccandypretty

18 Mart 2013 Pazartesi

SAÇ ÇEKİLİŞİ !

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !!! 

İşte yepyeni bir çekiliş daha! Sizlerle bir süre ilgilenemedim affederseniz bir sürecik daha ilgilenemeyeceğim internette stardollda ve gerçek hayatımda çok yogunlaştım, elimden geldiğince yazarlarıma size güze haberler vermesini söylüyor diliyorum:)


ÖDÜL: WildMaviPeri nin mükkemmel Saçını 2 SC ye alacaksınız..

Ayrıca YENİ BİR HABER daha! :) Artık 3-4 günde bir sizler için hikaye yazacağım :) Başka bloglarda görmediğim blog hikayesi olacak hemde resimli.. Çekilişlerimize en önemlisi blogumuza üye olan kişiilerdende oyuncu seçip hikaye kadrosuna katmak istiyorum bakalım bu şansl kimler olacak bunu bize zaman gösterecek :)

ÇEKİLİŞE KATILMAK İÇİN;
Sadece buraya yani yorum kısmına sd isimlerinizi yazmak
Ve
Blogumuzu Twitter adresimizi takip etmek..

 Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life






Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu



42 yorum:

  1. prenses1028

    YanıtlaSil
  2. pofuduk_-_ben21 Mart 2013 11:07

    pofuduk_-_ben

    YanıtlaSil
  3. al lan al :D viLdone fiyuuv fiyuuuuv :D

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. HappyBurcu.Kalp ve zenedaGoldie

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com