Ccandypretty

Ccandypretty

23 Mart 2013 Cumartesi

Desteğinize ihtiyacım var !! :)

Merhaba Canlarım ! :)

Desteğinize ihtiyaç duydugum birşey var yardım edenler buraya sd adlarını yazsınlar.

1.yardımını istediğim şey;
SMYRNAMCLUB adlı kulüpte ccandyprettynin üyeleri konusuna ben yazmanızdır. Yazanlar arasından kura çekip 2 sc ye saç vereceğim.
Yani şimdi smyrnamclub adlı kulübe gidip benim açmış oldugum konuya ben yazıyosunuz.
Buraya tıklayarak KULÜBE ULAŞABİLİRSİNİZ ! :)

2.yardımızı istediğim şey ise;
bilgiğiniz gibi kulüplerim hesabım çalındıgından kapatılmıstı. Kulübüme üye olup arkadaşlarınızı çağırmanızdır.
Bunları yaparsanız çok makbule geçer , şimdiden hepnize teşekkür ederim, tüm desteğinizi bekliyorum ..

3.yardımınızı istediğim şey ise ;

nurrem kulübüne girip ccandyprettynin üyelerine ben yazanlar arasından KURA ÇEKİP 2 SC YE 3 SAÇ VERECEĞİM :))


 Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life






Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu

46 yorum:

  1. cekilişeim ama klüp yöneticisiyim :/leydi_aynur

    YanıtlaSil
  2. angelbrunette01 inş kazanırım -,-

    YanıtlaSil
  3. merimoda6

    YanıtlaSil
  4. bende yazdım rumeysa_hatun

    YanıtlaSil
  5. prenses1028

    YanıtlaSil
  6. sensetive_
    yaptm 2 sinide

    YanıtlaSil
  7. _lara_sevgi_11

    YanıtlaSil
  8. PinkPowerangel

    YanıtlaSil
  9. 4yuzwinx Dedikerinin hepsini yaptım :)

    YanıtlaSil
  10. RockerSEN_BEN_

    YanıtlaSil
  11. yapyımmm adım bvspunk :)

    YanıtlaSil
  12. bellathorrneb1

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com