Ccandypretty

Ccandypretty

11 Mart 2013 Pazartesi

Yetenek Sizsiniz 'FİNAL'

Merhaba Sevgili Stardoll Severlerii !! :)




Acun Ilıca'nın bir kaç sene üst üste yapmıs oldugu Yetenek Sizsiniz adlı yarışmasının bir başka sezonununda finaline gelmiş bulunmaktayız :) Herkese göre ilk 3, birinci değişiyor. Ben bile kim birinci olsun Bilemedim . Finale kalan çocuk yeteneklere bayıldım :) ! Fakat Atalay Demirci kadar güldüğüm bir Standup daha yoktur :) Onu ilk 3 te görmek isterim .. Ya sizin ilk 3 te görmek istediğiniz final yarışmacıları kim ?


Veee .. YETENEK SİZSİNİZİN 1. Sİİİİ 


Atalay Demirci !!

Veee.. Yetenek sizsinizin 2.siii



Bahaaa.. :)


Her iki yarışmayı canı gönülden tekbrik ediyoruz, hakedenlerin dereceye girdiklerini , hatta hakedenin kazandıgını düşünüyorum :) 

Siz kimin olmasını istiyordunuz ? Düşüncelerinizi merak ediyorum :)

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life






Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu

1 yorum:

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com