Ccandypretty

Ccandypretty

3 Mart 2013 Pazar

Saç Çekilişi !! :)

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !! :)

İşte size mükemmel bir şans daha!!!
1.ye Sorumsuzsorunlu nun harika tasarımı!
2.ye ise benim tasarladıgım yüz maskesi !!



Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;

Yorum kısmına sd adlarınızı yazın
Twitter adresimizi takip edin twitter.com/ccandypretty
Sağdaki izleyiciler kısmından Bize katılın tuşuna basarak bizi takip edin.

***

Çekiliş 1 hafta Sürecektir. Katılanların bizi takip edip etmediklerini teker teker kontrol edeceğiz :) 10 mart 18.00 da sonuçlar açıklanacaktır.

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life






Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu

71 yorum:

  1. adım : avril_254

    YanıtlaSil
  2. kelebek_leydi

    YanıtlaSil
  3. MikaylaMarie1 orda yazan herşeyi yaptım , tweet , face , google + , blog takibi , kendi blogumda paylaşma ♥ ♣

    YanıtlaSil
  4. FairyElenaor

    Blogta izleyiciyim
    Ccandypretty twitter adresini takip ediyorum :) ( twitter.com/MelekSD )
    Stardoll - LİFE takipçisiyim :)

    YanıtlaSil
  5. BEN İSTİYORUMM SAÇ KAZANDIM AMA YÜZ MASKESİNİ İSTİYORUM BİLİYORUM KAZANAMICAM AMA :( adım beautiful4551 lütfen yüz maskesi benim olsun lütfenn

    YanıtlaSil
  6. itsmefabienne
    twitterdan takip ediyorum itsme fabienne
    blog izleyicisiyim

    YanıtlaSil
  7. OAvril_LavingeO

    YanıtlaSil
  8. rachelberry79 ( twitterı önceden takip etmiştim )

    YanıtlaSil
  9. prenses1028

    YanıtlaSil
  10. girlstardoll126

    YanıtlaSil
  11. cicikiz-_-1903 :)

    YanıtlaSil
  12. pofuduk_-_ben5 Mart 2013 08:18

    pofuduk_-_ben

    YanıtlaSil
  13. gine çıkmıycak ama ; 798kendi

    YanıtlaSil
  14. Kardelen Zrb5 Mart 2013 09:36

    merimoda6

    YanıtlaSil
  15. blackishangeL

    YanıtlaSil
  16. beyza_eda_ceyda

    YanıtlaSil
  17. gzmecrn takip ediyorum ayrıca blog izleyicisiyim tatlım :)

    YanıtlaSil
  18. girl-1975 twitter hesabımın adı gülsün karagöz

    YanıtlaSil
  19. _lara_sevgi_11

    YanıtlaSil
  20. ona_kocamankalp

    YanıtlaSil
  21. hellokittiy201 ( gül cakmak ile hem facebook hem de twitter hesaplarınızı takip ediyorum )

    YanıtlaSil
  22. miniq_peri18 ayrıca superstarsan bazarından 150 stardollarlık alışveriş ve superstar deilsen o fiyata kdr hediye alırım :)

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com