Ccandypretty

Ccandypretty

14 Mart 2013 Perşembe

SAÇ+Hotbuys ÇEKİLİŞİ !!!

Merhaba Sevgili Stardoll Severleriii !!!

Bu gördüğünüz saçı sadece 2 sc ye kazanabilmek için yapmanız gereken birkaç şey var. Bu çekilişimizde en çok puan alan 10 kişi arasından çekilişi çekip 1 kişiye saç 1 kişiye Hotbuys vereceğim. ;



Puan Sistemi
Beni yani ccandypretty i perşembe günü oylamak (perşembe oylayanlar) (zd ye oyladıgınızı yazmayı unutmayın)= 5puan
Beni cuma günü oylamak (cuma oylayanlar)(zd ye oyladıgınızı yazmayı unutmayın) = 10 puan
Beni Cumartesi oylamak (zd ye oyladıgınızı yazmayı unutmayın) = 15 puan
Beni 6-7 kez albümünüze kaydedin. (kaydedenler ) = 15 puan
Benim ismimi yani "Ccandypretty ncg lik deniyor 5*5 oylarmısınız" yazısnı tanıtmına yazanlar = 30 puan
Beni arkadaşına oylattıran = 5 puan
Beni arkadaşının tanıtımına yazdıran = 25 puan


İşte puan sistemimiz böyle! :)

KATILMAK İÇİN!!!!!!!!!!
buraya SD ADINIZI yazıp hangilerini gerçekleştirdiğinizi yazın.
NOT : 
1-bu arkadaşımın tanıtımına yazdırdım demeyi unutmayın 
2-Beni oylattırdıgınız arkadaşınız benim zd me gelip "beni xxx kişi oylattırdı" diye yazsın.
3-her oyladıgınızda zd me yazın.
4-Benim NCG için oylama saati yarın 15.00 dan cumartesi 14.00 arasıdır. Lütfen arkadaşlarınızı bu süre içersinde OYLATTIRIN!!!!!

İŞTE PROFİLİME BURAYI TIKLAYARAK ULAŞABİLİRSİNİZ >>>> Buraya tıklayın ! :)

*Ncg olamassam sadece 1 ödül vereceğim:)

ANLAMADIGINIZ BİRŞEY OLURSA SORUN CANLARIM :)


 Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life






Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu



13 yorum:

  1. Ben bunların hepsini hergün yapıyorum ki :D k.adım sudecik96

    YanıtlaSil
  2. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  3. 4yuzwinx seni oyladım albüme kaydettim tanıtımıma yazdım arkadaşım rapqulenay97 ye oylattırıp tanıtımına yazdırdım

    YanıtlaSil
  4. Tanıtımıma yazdım ve 5/5 oyladım :) Arkadaşıma oylattım ve tanıtımına yazdırdım adı ShellRmys kendi ismimde MrsRosalie. :)

    YanıtlaSil
  5. vildselvi cuma 55 oyladım ve albüme 10 kez kaydettim tanıtımıma yazdım

    YanıtlaSil
  6. buse_stardoll54

    YanıtlaSil
  7. enes / 5 kişinin tanıtımına yazdırdım.20 Kere albümüme kaydettim.Perşembe günü oyladım ama yazmayı unutmusum :D kabul etmesende olur sorun yokk. enes.166 / egestar34 / anaokulu_dudu / fake hsp olur muu :D

    YanıtlaSil
  8. semanuryvzygt88

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com