Ccandypretty

Ccandypretty

24 Şubat 2013 Pazar

2013 Brit Ödülleri

Merhaba sevgili Stardoll Severlerii!:)

Dream TV’de de izleyeceğimiz 2013 Brit Ödülleri sahiplerini buldu… Açılışını görkemli performansıyla Muse grubunun yaptığı törende, "Mumford and Sons", "En iyi İngiliz grubu" ödülünü alırken, "Coldplay" de "En iyi canlı performans" kategorisinde ödüle layık görüldü. "En iyi İngiliz kadın şanatçı" ve "En iyi İngiliz albümü" ödüllerini Emeli Sande kazandı. Londra'da 02 Arena'da yapılan ödül töreninde "En iyi İngiliz erkek şarkıcı" ve "En iyi çıkış yapan sanatçı " ödüllerini ise Ben Howard aldı. Grammy ödüllü İngiliz şarkıcı Adele de törende, James Bond filmlerinin son serisi "Skyfall" için yaptığı single ile "En iyi single" ödülüne layık görüldü. Adele törene, bu pazar günü Los Angeles'ta düzenlenecek Oscar töreni için yaptığı provalar nedeniyle katılamadı. Lana Del Rey "En iyi uluslararası kadın şarkıcı", Frank Ocean "En iyi uluslararası erkek şarkıcı", "The Black Keys" grubu da "En iyi uluslararası grup" ödülünü kazandı. Törende ayrıca "One Direction" grubuna uluslararası başarısından dolayı Brit ödülü verildi. 



Robbie Williams, Taylor Swift, One Direction, Mumford and Sons, Justin Timberlake gibi sanatçılar ve gruplar sahne aldı. BRIT ödülünü kazananlara, modern sanat çalışmalarıyla tanınan Damien Hirst'ün tasarladığı heykelcik verildi.






Bu arada arkadaşlar ben aranıza yeni katıldım adım Eda stardoll'daki nick'im Juliet6Kalp ve paylaşımlarımı sevmenizi umuyorum.Bende brit ödüllerini One Direction grubu için izlemiştim.Her zamanki gibi One Direction bir ödül töreninde daha eli boş gitmedi :) Bu arada ben koyu Directioner'ım. Siz kime hayransınız?

                            


Tekrar görüşmek üzere Juliet6Kalp :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com