Ccandypretty

Ccandypretty

26 Şubat 2013 Salı

Hotbuys Ödüllü Çekiliş !!

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri ! :)


İşte Yeni bir çekiliş daha! :) Bu sefer sadece 1 kişi değil 2 kişi kazanacak! :) Her birinizin mutluluğu için 2 günde bir çekilişlerimiz olacak bizi takip etmeyi unutmayın! :)

Çekilişte kazanan kişilerin alacağı ödüller;
1. kişi Hotbuys Pantalon
2.kişi Hotbuys Ayakkabı



Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;

Yayınımızı facebook beğen butonuna basarak beğenin
Yorum kısmına sd adlarınızı yazın
Twitter adresimizi takip edin twitter.com/ccandypretty

***

Çekilişe adınızı 3 kez yazdırıp, kazanma şansınızı artırmak isterseniz;

Sağdaki izleyiciler kısmından Bize katılın tuşuna basarak bizi takip edebilirsiniz
böylelikle bizi takip etmiş olursunuz, çekilişe isminizi 3 kez yazarız ve kazanma şansınız artar :)

yarışma PERŞEMBE günü 18.00 da bitecektir

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life





Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu



25 yorum:

  1. rihanna459bebek

    YanıtlaSil
  2. itsmefabienne söylediklerinin hepsini yaptım :)))

    YanıtlaSil
  3. Bütün her şeyi yaptım. Adım Ancika__

    YanıtlaSil
  4. GoldDolunay1908

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pardonn...GoldDolunay1907 1908 degıl!!!

      Sil
  5. herşeyi yaptım beggin_99

    YanıtlaSil
  6. prenses1028

    YanıtlaSil
  7. staryagmurz hepsini yaptım ve 3 kere yazdırma işlemini de yaptım :)

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com