Ccandypretty

Ccandypretty

28 Şubat 2013 Perşembe

Ünlüler Hakkına #3

Merhaba sevgili stardoll severler ! :)


#Selena Gomez Hakkında

Gerçek Adı ; Selena Marie Gomez 

'Barney'i Çok Seviyordu! Bu doğru, 7 yaşında, Selena Gomez, 'Barney' adında büyük mor dinozoru çok sevdiğini bütün gününü onunla geçirdiğini söyledi. Küçükken çok utangaç olduğunu 2008'deki bir röportajda söyledi.

 Annesi aktrist olmasını istiyordu! Gomezin özellikle annesi, aktrist olmasını istiyordu. Yetenekli yıldızın annesi, "Teefey sahne performansını izledikten sonra bir aktris olmasını istedim, o da karar verdi" diyor.

Küçük yaşında filmde oynadı! 1997'de Jennifer Lopez'in canlandırdığı biyografik filmde oynadı.


 TV pilotlarında yer aldı! 2004 yılında Disney Channel izcileri tarafından keşfedilen Gomez, Hannah Montana ve Miley Cyrus'un yanında konuk oyuncu oldu. Sürekli aynı şeyi yaptığı bir rolü vardı. Daha sonra Zack ve Cody'nin Lüks Yaşamı'nda oynayarak bu gidişe dur dedi.

Miley Cyrus'un eski sevgilisiyle buluştu! Miley Cyrus ve sevgilisinin ayrılmasının üzerinden çok geçmemişti ki; Selena Gomez 2008 yılında Nick Jonas ile buluştu. 

Model oldu! 2009 yılında okul reklam kampanyası için Sears'ın arka yüzü oldu.

Kendine Has Elbise Tasarladı! 2010 yılında Out Loud Rüyası'nı başlattı. Çevre dostu malzemeler kullanılarak bir elbise bile yaptı.


#Selena Gomez ENLERİ

Rapci ; Lady Sovereign

Grup Fall Out Boy

Aktör Johnny Depp

Spor ; basketbol ama paten kaymayı,sörf yapmayı 
ve ponpon kızlarıda seviyor.

Hobisi ; Dans etmekle şarkı söylemeyide çok seviyor,ama 
oyunculuğu tercih ediyor

En sevdiği ders ; Fen.

Renk ; Yeşil



SELENA İLE RÖPÖRTAJ ; 

İlk olarak adın SELENA olarak mı SELİNA(ingilizce okunuşu) olarak mı söyleniyor?
Sonu ''E'' ile bitiyor. ismim babamın 80'li yıllarda sevdiği ispanyol bir şarkıcının adı.
Adın ispanyolca ve annende İtalyan değil mi?
Evet, annem Amerika'da doğmuş ama İtalyan asıllı. Ne yazık ki ben hiç İtalya'ya gitmedim. Yakın zamana kadar durumumuz yurt dışına seyahate gidecek kadar iyi değildi, şimdi ise çok çalışıyorum ve sürekli meşgulüm...
Ne tarz bir kızsın? Biraz kendinden bahseder misin?
Sabahları uyandıgım zaman bazen güzel giyinmeyi, makyaj yapmayı ve arkadaşlarımla dışarı çıkmayı seviyorum. Ama bazen de üzerimde eşofmalar, makyajsız, evde oturup, tembellik yapıyorum.Sade bir kızım ben; kot pantolonları, botları, tişörtleri, renklerden de mavi , mor ve altını seviyorum. Sevdigim makyaj tarzı en hafif olanı ve özellikle çalışmadığım zamanlarda doğal olmayı seviyorum.Ah bide süs iğnelerini çok seviyorum, her çeşidini.
Şipşak soru: ''Özgürlük'' kelimesi sana ne düşündürüyor? Hemen cevabı alalım!!!
Kendini ifade etme özgürlüğü, hayallerinizin ve tutkularınızın peşinden gitme özgürlüğü. Hatta son albümde'' özgürlük'' kelimesi çok belirgin. Hayatınızı etkileyebilecek birçok konudan bahsediliyor albümd ama günün sonunda sizin neye inandığınız asıl önemli olan şeydir.
''A Year Without Person'' parçasında onsuz olamadığın birinden bahsediyorsun, bize onun kim olduğunu söyleyebilir misin?
Annnem. O olmadan tüm bunları yapamazdım. Şarkı sözleri, onları dinleyen insanlara umut verebilen çok güçlü araçlar.
Hiç aşık oldun mu?
Hayır, ne yazık ki hayır. En azından o mana değil. Eminim bir başka insanı sevmek harika birşeydir ama şu an, benim için gerçek aşk anne ve babama hissettiklerimdir.
Eğer bir erkek arkadaşın olsaydı, kıskanç bi tip mi olurdun?
Ben kıskançlığın kesinlikle çok gereksiz olduğunu düşünüyorum, Tabi eğer benimle çıkmak isteyen biri aynı zamanda diğer kızlarla da ilgiliyse o zaman tavrım açık olur: Bırakın gitsin, onlara gitsin o zaman!!! Ayrıca romantik bir ilişkiden sonra arkadaş kalmanın mümkün olamayacağını düşünüyorum. Bir kere sevdiyseniz, tekrar arkadaşlığa dönmek anlamsız geliyor.
Hollywood yıldızları arasında sizinideal tipinizin özelliklerini kendinde toplayan biri var mı?
Herzaman ShianLabeouf'a zaafım olmuştur. Hem çok şirin hemde 24 yaşında, benim için mükemmel olurdu!!! ''bunları söyledikten sonra açıkça utanıyor ve gözlerini başka tarafa kaçırarak ekliyor '' hayır, tabiki sadece şaka yapıyorum!''
Müzik hakkında konuşalım: İlk albümün 'kiss & tell''den beri hiç değiştin mi?
O sırada daha hiç albüm kaydetmemiştim ve bunun nasıl birşey olduğunu anlamaya çalışıyordum. Ayrıca turneye de çıkmamış ve müzikte çok fazla tecrübem olmamıştı. Bir sene sonra ve diğer sanatçılarla bir sürü deneyim yaşadıktan sonra büyüdüm ve şimdi ne yapmak istediğimi, ne istediğimi ve performanslarım sırasında bunu nasıl yapacağımı biliyorum. Şu ana kadar yaptıklarımdan da çok memnunum.
Hiç sahnede bir enstrüman çalmayı düşündün mü?
Evet, ders alıyorum. Gitarda iyiyim ama asıl favori enstrümanım piyano. Onda gitarda olduğum kadar iyi değilim ama daha iyi olacağım. Grubumla çok yakınız ve bir grubun parçası olmayı ve o şekilde katkıda bulunmayı da çok seviyorum.
Ayrıca yeni bir giyim markası çıkarıyorsun...
İlk ürünlerin Avustralya'da dağıtımının kutlamasını yeni yaptık, yakında avrupa pazarında olacağız. Şu anda sizinle konuşurkende üzerimde kendi tasarladığım birkaç şey var bundan ne kadar mutlu olduğumu tahmin edemezsiniz.
Tüm bunlar sana şöhret ve başarı getirdi herhalde fotoğrafçılar seni izleyebilmek için çılgınca şeyler yapıyorlardır!!!
Aslında çok normal bir yaşam sürüyorum. Dürüstüm ve dedikodularla rahatsız edilmemek için elimden geleni yapıyorum. Bazen de gülüyorum bunlara çünkü biliyorum ki hafaya bambaşka birşeyden konuşmaya başlayacaklar ve ben ne yaparsam yapayım dedikodular herzaman devam edecek. Açıkçası ben annemle babamın bana öğrettiği bir normallik duygusuyla yaşıyorum. Ve hiçbir şeyden şikayet etmiyorum... Aslında güzel bir yaşamım var ve çok şanslı bir insanım..
Kaynak ; DYOU Dergisi.

Sevgiler kloveyoucat..
[ Biliyorum çok uzun oldu gerçek Selenatörler okur ama ♥ ]

           Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com