Ccandypretty

Ccandypretty

14 Şubat 2013 Perşembe

Voile'de %25

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri!
Öncelikle hepinize merhaba demek istiyorum. Ben Selcan,yeni yazarım. Kullanıcı adımsa Frensis_
Ve sizlerin arasında olmak harika.
Voile'de %25 indirim var. Ben çok sevindim. Sizler için bu indirimde alırsanız işinize yarayabilecek bir-iki Starcoins'li parça belirlemeye çalıştım. Şık olmak pahalı parçalar giymek demek değil,bunu unutmayalım.
Umarım sever ve beğenirsiniz. Haydiii,hep birlikte bakalım!


 
 


Bu kemer 29 sc. Sade kıyafetlerle çok güzel durabilir.




 
Bu parçayı yaptığınız kombinlerde ayakkabının çok göze batmaması için kullanabilirsiniz. 55 sc.
 
 
 
65 sc.lik bir parça. Bu parçayı eteklerle kombinleyerek sade bir görünüm yaratabilirsiniz. Mağazada daha farklı renkleri de var.


 
Tek bir parça ama şık. 117 sc.ye sahip olabilirsiniz.

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım! :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda

 

SEVGİLERİMLE;

Frensis_  /  Selcan

 

 

 

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com