Ccandypretty

Ccandypretty

24 Şubat 2013 Pazar

Şubat Ayı Dedikoduları !!

Merhaba sevgili stardoll severleri !

Şubat ayının dedikoduları taze geldi :)Hadi bir göz atalım:

******

          Düet yapmak istiyoruz !       


Demi, Miley ile düşünülen düet hakkında:

"Beraber bir düet hakkında konuştuk. Akustik veya slow olacak, onunla beraber kaydetmesi çok eğlenceli olurdu.

O benim en iyi arkadaşlarımdan biri ve çok yetenekli. Yani onu çok severek albümüme koyardım."
             



******

          Selena şarkılarımı kime yazdığımı anlayabiliyor      
''Selena benim en yakın arkadaşım.En mutlu zamanlarımızda da,en mutsz günlerimizde de kız kıza günler yapıp dertlerimizi dinliyoruz ve birbirimize öneriler veriyoruz.Üstelik bu öneriler sadece özel hayatımız için olmuyor ! Müzikle ilgili düşüncelerimizi de paylaştığımızdan bazen birbirimizin yanında yeni şarkı sözleri yazdığımız bile oluyor ! Hatta o anda yazdığım şarkıyı kime yazdığımı daha ben söylemeden Selena anlayabiliyor !'' Diyen Taylor Swift dostluklarının çok sağlam oldğunu ve bu yüzden hiç bozulmayacağına inandıklarını itiraf ediyor!
                        



******

Şimdilik bu kadar :) İleride istediğiniz kişinin dedikodusunu koyabilirim :)



         Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

       twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life



          


Sevgilerle,

Cedric.d/ İrem 

2 yorum:

  1. Yaşasın ! düeti sabırsızlıkla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  2. Ariane grandenin yaparmısınn

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com