Ccandypretty

Ccandypretty

23 Şubat 2013 Cumartesi

Hotbuys Ödüllü Çekiliş !

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !! :)

İşte Yeni bir çekiliş daha! :) Bu sefer sadece 1 kişi değil 5 kişi kazanacak! :) Her birinizin mutluluğu için 2 günde bir çekilişlerimiz olacak bizi takip etmeyi unutmayın! :)

Çekilişte kazanan kişilerin alacağı ödüller;
1.kişi 3 hotbuystan birini kazanacak
2.3.4. ve 5. kişi bazaarımdan birkaçşey,tasarım alma hakkı kazanacak :)


Çekilişe katılmak için yapmanız gerekenler;

Yayınımızı facebook beğen butonuna basarak beğenin
Yorum kısmına sd adlarınızı yazın
Twitter adresimizi takip edin twitter.com/Stardollda_Moda

***

Çekilişe adınızı 3 kez yazdırıp, kazanma şansınızı artırmak isterseniz;

Sağdaki izleyiciler kısmından Bize katılın tuşuna basarak bizi takip edebilirsiniz
böylelikle bizi takip etmiş olursunuz, çekilişe isminizi 3 kez yazarız ve kazanma şansınız artar :)

yarışma Pazar günü 18.00 da bitecektir

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life





Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu


23 yorum:

  1. rihanna459bebek

    YanıtlaSil
  2. msspnky twitter dışındakileri yaptım :)

    YanıtlaSil
  3. facebooktan beğendim twitterdan takipledim sitenizide izliyorum :') -aysummkkkuyhh

    YanıtlaSil
  4. MikaylaMarie1 her zamanki gibi blog takibi , tweet atma + takip etme , google+ ve facebook beğenme

    YanıtlaSil
  5. Ancika__ Hem twitterdan takip ediyorum hemde normal olarak =)

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com