Ccandypretty

Ccandypretty

16 Şubat 2013 Cumartesi

Gizeemms İle Röportaj

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !!!

Sizler için adı bu aralar çok duyulan saç tasarımcısı Gizeemms ile bir röportaj gerçekleştirdik :)
Sonunda ise bizi mutlu eden bir haberle karşılaştık :) İşte Röportajımız..


SORU : Ccandypretty : Merhaba Gizeemms, öncelikle seninle tanıştıgıma çok sevindim.
Saç tasarımlarına bayılıyorum benim gibi tasarımlarına ve sana
bayalan birçok kişi var tabiiki :) Daha fazla uzatmadan sorularıma
başlıyım:) Bu oyunu kaç senedir oynuyorsun?

CEVAP : Gizeemms : Canım bende çok memnun oldum  Gerçekten çok mutlu oldum böyle
 yorumlariniz beni gururlandırıyor .. Ben aslnda bu oyuna 2007
 yılında başladım fakat daha sonra belli bir süre oyunu girmeyi
 kesince hesabım  kapatıldı .. Bu yaz kız  kardeşimin oyuna 
başladığını  gördüm ve ondan özenerek tekar hesap açtm ve 
oyanamaya devam ediyorum :)

SORU : Ccandypretty : İyiiki tekrar başlamıssın canım :)) Peki Kaç
yaşındasın? :)Seni bu oyuna çeken şey nedir?

CEVAP : Gizeemms : 18 yaşındayım  tatlım. Beni bu oyuna çeken tabiki orda 
edindiğim çok değerli  arkadaşlarım ve de uğraştığım saç
 tasarımları  :)

SORU : Ccandypretty : Saç tasarımlarının bukadar farklı,güzel olmasını nasıl 
sağlıyorsn ? Bir sırrın var mı :)

CEVAP : Gizeemms : Aslında bunu sağlamak gibi bir çabam asla olmadı
  Gerçek hayatımda da çizim yapamayı  çok seven birisiyim 
sanırım bundan kaynaklanıyor. Saç modelleri birden aklımda 
canlanıyor ve hemen tasarıma koşuyurum !

SORU : Ccandypretty : Harika Doğrusu! :) Mutlaka saçlarını Sc ye satmanı isteyen hayranların vardır,
Sc ye satışın varmı ? Neden ? :)

CEVAP : Gizeemms : Ah tabi sayıca çok fazlalar fakat anlayışlı 
 olmalarını  bekliyorum.. Sonuçta ben o saçları  ordan stardolar
 vererek satın alıyorum scye sattığmda ise tam anlamıyla zarara 
uğruyorum bu nedenle üzgünüm  sc satışım yok :/  Ek olarak tabi 
scye saç verdiğim kişiler oluyor ama o kişiler ya klübümdeki
 yarışmada birincilik kazanmış kişiler ya da gercktn  çok 
samimi olduğum arkadaşlarım.

SORU : Ccandypretty : Şahsen haklısın :) Çünkü bende buna sonuna kadar
katılıyorum.. Peki biraz bize kendinden bahsetmek istermisin?

CEVAP : Gizeemms : Aslnda kendimden bahsetmeyi hiç beceremem ama :)) Hımm.. 
 İnsanlara karşı fazla düşünceliyim sanırım ve her defasında
 bunu kullanarak beni hayal kırıklığına uğratıyorlar.. 
Tartışmaktan fazlasıyla nefret ediyorum ama sinirlerimi
 hoplattırdıklarında da gözüm hiçbir sey görmüyor desem yeridir :D
 Arkadaşlarıma deli değer veririm, korurum, kollarım ve çok 
kıskanırım.. Sanırım onlar için her türlü fedakarlığı 
yapabilirm.. Dışardan soğuk göründüğümü söylerlerler ama beni 
tanıdıktan sonra her defasında şöyle bir tepki alırım.. 
Çok sıcakkanlısın!! :D Çizim yapmak benim için hayatın anlamı
 başında saatlerce kalabilirim ve bıkacağımı da asla 
düşünmüyorum.. Zaten gelecek planlarımda çizimle ilgili
 çok fazla hayalim var. Söyleyeceklerim bunlar sanırım ^^


SORU : Ccandypretty : Ahah evet sıcakkanlsın gerçekten :D Sence Medoll un sana benziyormu?

CEVAP : Gizeemms : Benzeten birkaç kişi oldu ama ben böyle düşünmüyorumm
 pek benzetemedim kendime


SORU : Ccandypretty : Eheh :) Peki İleride stardoll ile ilgili planların nedir?

CEVAP : Gizeemms : Şuan tek öncelikli hayalim ve planım ünlü saç tasarımcıları
 listesinde kendi adımı görebilmek  Umarım bu başarıyı elde
 edebilirim..


SORU : Ccandypretty : İnşallah canım benim.. :)Aslında daha soracak bir sürü soru var ama
takipçilerimizi daha fazla merak ettirmeden güzel haberi vermek
istiyorum :) Gizeemms blogumuzun bir yazarı olarak artık 
bizim ailemize katıldıgın için son derece mutluyum :) Ve röportajın
için çok teşekkür ederim :) Artık bundan sonrası sen kendini
üyelere tanıtacaksın :) Gerçekten Teşekkür ederiz :*



Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda




Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu



2 yorum:

  1. Çok güzel :)

    YanıtlaSil
  2. evt :D vay beeee STARDOLL'DAKİ ADIM milkshakeTKD burayı herdün ziyeret ederim :D

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com