Ccandypretty

Ccandypretty

24 Şubat 2013 Pazar

Saç Ödüllü Çekiliş ! :)

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri !! :)

Yeni bir şaç çekilişi yapıyoruz! :) Çekilişe katılmanız için yapmanız gerekenler ;
*Yayını facebook beğen butonuyla beğenmek.
*Aşağıda yorum kısmına sd adlarınızı yazmak
*Twitter adresimizi takip etmek. twitter.com/Ccandypretty
*Sağ taraftaki izleyiler kısmından BİZE KATILIN tuşuna basarak bizi takip edin.

ilk 3 madde yaptıgınız taktirde adınızı çekilişe yazacağım :) Bunların Hepsini yaptıgınızda adıınızı çekiliş 2 kez yazacağım. Bol Şans..


Çekilişimiz Salı günü 17.00 da bitecektir :)


Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life





Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu




42 yorum:

  1. Kevserr (kazanamıcam ama)

    YanıtlaSil
  2. MikaylaMarie1 senin dediklerinin hepsini yaptım + google+ ve tweette attım

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. esmanayn1 aça ok ihtiyacım var :)

    YanıtlaSil
  5. itsmefabienne twitterda aynı isimle takip ediyorum,faceden Fabienne SD Sheeran adıyla beğendim ve siteyi takip ediyorum :))))

    YanıtlaSil
  6. beautiful4551 her çekilişe katılıyorum ama olmuyor kazanamıyorum bi şansımı deniyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  8. hellokity87 ( kazanamayacağım ama :( inş. kazanırım :)

    YanıtlaSil
  9. eren-im ende o saçtan var ama :D

    YanıtlaSil
  10. cicikiz-_-1903 :))

    YanıtlaSil
  11. rihanna459bebek

    YanıtlaSil
  12. xxmelisasahinxx

    YanıtlaSil
  13. prenses1028

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com