Ccandypretty

Ccandypretty

21 Şubat 2013 Perşembe

Sevgili Deeeniiii İle Röportaj !!

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri ! :)

İşte size yine bir fırsat! Stardoll-Life adminlerimizden olan deeeniiii 'yi sizlere daha yakından tanıtmak için ismi stardoll türliye oyuncuarının önde gelen oyuncularından olan deeeniiii ile röportaj yaptık.. Yaptıgımız röportajı siz değerli üyelerimize sunuyoruz..




SORU : Ccandypretty : Merhaba Deniz Abla, seni tanıdıgım için çok mutluyum, öncelikle

röportaj yapma isteğimi kabul ettiğin için teşekkür ederim :) Daha fazla uzatmadan sorularıma başlıyım :) Bize kendinden birazcık bahsetmek istermisin?


CEVAP : Deeeniiii : merhaba tatlım ben seni tanıdığım için çok mutlu oldum. kısa zamanda iyi bir arkadaşlık kurduk :)


SORU : Ccandypretty : Stardollu kaç senedir oynuyorsun ?

CEVAP : Deeeniiii : uzun zamandır stardolldayım. 5 sene 4 ay oluyor. aslında ben de inanamıyorum bu kadar sene oyunu devam ettirmek zor .

SORU : Ccandypretty : İleride Stardoll ile ilgili planların varmı? nedir? 

CEVAP : Deeeniiii : şimdilik planım yok ama her zaman daha iyi olmak için gayret ediyorum.

SORU : Ccandypretty : Medoll un sana benziyor mu ? 

CEVAP : Deeeniiii : dış görünüz olarak medollum bana benzemiyor cünkü saclarım sarı değil  :) ama bir tane medoll görmüştüm kendime benzetmiştim :DD tarz olarak ise stardollda bu konuda cok daha şanslıyız seçenekler neredeyse sonsuz. kendimden de bişeyler katmaya çalışıyorum



SORU : Ccandypretty : Baktımda suitini çok hoş dizayn etmissin, bunun ve başka seyler 

için takipçilerimize vermek istediğiniz bir tavsiye varmı?

CEVAP : Deeeniiii : böyle düşündürmen sevindirdi beni.suit tasarımı konusunda başarılı olduğumu düşünmüyorum.. elimden geldiği kadar yapıyorum.


SORU : Ccandypretty : Sorularım genelde çok sorulan sorular olmasına rağmen seni çok

soruyla sıkmak istemedim  Ayrıntılı bilgileri senden bekliyorum :) Ayrıntılı bilgileri senden bekliyorum :) Peki hayranlarına söylemek istediğin birşey var mı ?

CEVAP : Deeeniiii : beni seven sevmeyen , beğenen beğenmeyen herkesi sevdiğimi söylemek isterim. bu oyunu iyisiyle kötüsüyle birlikte oynuyoruz .


SORU : Ccandypretty : Stardoll-Life ailesinden oldugun için ayrıca büyük bir mutlulugum

var şahsen :) Blogumuz için yaptıgım röportajı kabul ettiğin için tekrar tekrar teşekkür ederim :) Sizi blogumuzdada aramızda görmek isteriz doğrusu :))

CEVAP : Deeeniiii : ben de bu sayfada olmaktan cok mutluyum. tüm ekip cok çalışkan, herşey yolunda gidyor. amacımız stardoll sevenleri için faydalı ve eğlenceli bir sayfa olmak. bu yolda hızlı bir şekilde ilerliyoruz.




İşte Röportajımız bukadar ! Nasıl beğendinizmi ? Stardoll-Life ailesinden daha birçok kişi yakından tanımak istiyorsanız bizi takip etmeyi unutmayın:) Bir çok röportajla bir çok ünlüyü bizlerle tanıyaiblirsiniz..

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardollda_Moda & twitter.com/Stardoll_Life



Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com