Ccandypretty

Ccandypretty

16 Şubat 2013 Cumartesi

Moster Hıgh Kampanyasıyla Sc ye kıyafetler!!

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri ! :)

Biliyorsunuz ki MONSTER HIGH KAMPANYASI başladı. Yasarla sat kısmından proxy ayarlarımızı düzenleyerek sc ye kıyafetler alaibliyoruz :)

Şimdi resimleri inceleyerek İNTERNET EXPLORER tarafından kıyafetleri alabilirsiniz.

DİKKAT! ilk önce INTERNET EXPLORER a girerek GEÇMİŞİ SİLİN.
DİĞER SAYFALARI KAPAYIP STARDOLLDAN ÇIKIŞ YAPIN.

daha sonra:

1. ayarlardan internet seçeneklerine girin..



2. Bağlantılara tıkla


3. yerel ağ bağlantılarına tıkla



 4. Adres kısmına
66.35.68.145
yaz
B.nok yazan kısmına
3128
yaz
ve OK TUŞUNA TIKLA
DAHA SONRA TAMAM A BAS.

5.Stardolla explorerdan firiş yap ve okun gösterdiği yere tıkla


6.istediğin tasarımı seç tasarla


7.tasarımları al veya hediye et artık sc ye tasarımlar senindir :)




İŞTE BUKADAR! :)

Sizce nasıllar? ben 500 sc harcadım bile :D

DİP NOT!!!!!! İŞİNİZ BİTTİKTEN SONRA PROXY AYARLARINIZI ESKİ HALİNE ÇEVİRİN YOKSA BİLGİSAYARINIZ ÇOK YAVAŞLAR!!!

Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda




Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu


2 yorum:

  1. ben proxy ayarlarıyla fln ugrasmadım bilyodum zaten orda var ama gözukmuyor ondan oncede 1sc ye tişortler vardı asddsaasd

    YanıtlaSil
  2. malaklar o daha değişik oluyo ben aldım hatta 25 sd lik elbiseyi 2 sc ye aldım

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com