Ccandypretty

Ccandypretty

21 Şubat 2013 Perşembe

Tasarım Ödüllü ÇEKİLİŞ! :)

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri ! :)

İşte sizlere güzel bir fırsat ! :) Çok yakında tasarladıgım bu tasarımları bazı arkadaşlarımız süperstar olamayıp stardollars ları olmadıgı için alamıyorlar :) İşte bende hepinizi düşünrek bir çekiliş yapalım dedim:)

İŞTE TASARIMLARIM ; (Çekilişte kazanan kişi bu tasarımlardan birini 2 SC ye alacak )


Bu yayını aşağıda facebook butonuyla BEĞEN ip , Aşağıya yorum kısmına SD kullanıcı adlarınızı yazın :)
Bunları yaptıgınız taktirde çekilşe katılıp adınızı 1 kez yazdırmış olacaksınız!

ÇEKİLİŞE ADINIZI 3 KEZ YAZDIRMAK İSTERMİSİNİZ? Yada çekilişte kazanma ihtimalinizi yükseltmek istiyorsanız BİZİ SAĞ TARAFTAKİ İZLEYİCİLER KISMINDAN BİZE KATILIN TUŞUNA BASARAK bizi takip edip, üyemiz olun :) Bizi takip edenleri çekilişe isimlerini 3 kez yazacağız ve böylelikle bu ödülü 2 sc ye kazanma şansınız artacak ! :)

E DURMA KATIL , kaçırma bu şansı ! :)


Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardollda_Moda & twitter.com/Stardoll_Life



Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu

43 yorum:

  1. başladı mı bilmiyorum ama başladıysa bende varım, o tasarımlarına ölürümm <3
    betulhan

    YanıtlaSil
  2. rihanna459bebek

    YanıtlaSil
  3. MikaylaMarie1 (blog takibi , tweet , beğenme , google+)

    YanıtlaSil
  4. melisaduru inşallah oluuur <3

    YanıtlaSil
  5. mimi_teyze allahım lütfen olsun

    YanıtlaSil
  6. sude_sevilay beni de kat :) ♥

    YanıtlaSil
  7. kloveyoucat facebook google + twitter.

    YanıtlaSil
  8. msspnky beğendim bide takip ediyorum :))

    YanıtlaSil
  9. GoldenApplegirl

    YanıtlaSil
  10. Jessika_Love_

    YanıtlaSil
  11. RockerSEN_BEN_

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com