Ccandypretty

Ccandypretty

23 Şubat 2013 Cumartesi

Directioner'lar Neye bukadar sinirlendi??

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri!

17 şubatta Justin Bieber'ın bir konserinde olan bir anı sizlerle paylaşmak istiyorum! :)



      17 Şubat 2013 te  Justin Bieber , Dublin Konserinde OLLG Kızının "ONE DİRECTİON"  
bilekliğini çıkartıp fırlattı.. Ve bu olay Directionerlar tarafından çok konuşuldu!


Diretionerler ve Belieberlar kardeşti? diyen directionerlar , bu olaya hayli sinirli..                             

                                                

İşte o andan Kareler =

                                               

 

Directionerler Bu Olayı Baya Bir Tepki Gösterdi !

 Bu Olaya Anti Justin gibi yorumlar geldi !

Bende Sizlere soruyorum.. Directioner takipçilerimi, sizin bu olay hakkındaki düşünceleriniz nelerdir ?


Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Ccandypretty & twitter.com/Stardoll_Life







Sevgilerle STARDOOL45SMİLE..
                                          

14 yorum:

  1. OLLG nedir ? :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Justin One Less Lonely Girl şarkısını söylerken hayranların arasından bir kızı seçip şarkıyı kıza bakarak söylüyo diye biliyorum ben :))

      Sil
    2. evet patches dogru açıklamıs :) işte o sırada kızın bilkeliğini çıkartıp fırlatıyor.. olay oldu..

      Sil
  2. justin konserinde 1D bilekliği takan kızın beyni fail

    YanıtlaSil
  3. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  4. justin bieber e çok sinirlendim bir directioner olarak çok sinirlendim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hak vermekte lazım, fanı olan bi kız 1D bilekliğini takıp o konsere giderse olabilir :/

      Sil
    2. Bencede Justin benim konserimde yasak demiş olay bu -,-

      Sil
  5. bence normal yani Directioner ım ama düşünsenize justin konserine 1D tişörtüyle gidiyorum saçma değil mi dayak yerim lan sonuçta justin konserine ikisini de sevsen de belieber olarak gidiyosun

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen ya :D haklısın yani düşününce bir an kriz geçirdim ^-^ :D

      Sil
  6. Ben Belictioner'im fakat Justin haklı yani, kız hem OLLG olup 1D bilekliğini takıyor?

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com