Ccandypretty

Ccandypretty

18 Şubat 2013 Pazartesi

Adımlarla Makyaj Önerisi

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri!


Merhaba canlarım. Bu yazımda size adımlarla bir makyaj önerisi sunacağım.
***Hello Dears . I will tell how can do make up in this article.

Adım 1: Göz kalemiyle gözünüzü belirgin hale getirin.
***Step 1: You should use the eyeliner for the eyes are looked like a marked.

Adım 2: Mavi yüz boyasını resimdeki gibi kullanın.
***Step 2: You shoul use the Blue face paint or blue headlight like this picture.

Adım 3: Kullandığınız mavinin daha da açık bir tonunu kullanın.
***Step 3 : You should use headlight to eyes again. But now, you should use light color from blue. 

Adım 4: Ben mavi ve pembeyi çok yakıştırdığım için son dokunuşlarımı bu şekilde yapmayı tercih ettim. Dikkat edin allığınız ve rujunuz çok ağır olmasın!
***Step4: I prefering the last step for tailoring pink and blue.  Look Out!! Your lipstick should be light when your blushers have intense. If your blushers have be light you should be use light lipsticks.

Unutmadan, maskara sürmeyi de ihmal etmeyin.
Aynı yöntemlerle bu makyajı çeşitlendirebilirsiniz. İşte size birkaç örnek:
***Dont forget, you should use mascara :) For example for make up models ;





Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda


***Dont forget, Follow us to twitter <3                           


SEVGİLERLE;

Frensis_

1 yorum:

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com