Ccandypretty

Ccandypretty

8 Şubat 2013 Cuma

Az starcoinsle güzel görünmek

                                                     Merhaba sevgili Stardoll Severler ! :)


Sizler için 2'si starcoins 1'si stardollardan oluşmak üzere 3 adet kombin ve onlara uygun makyaj hazırladım.Sizlere birkaç tanede önerim olacak :).Gelin birlikte göz atalım;



İlk kombinimiz daha çok spor şıklığa hitap ediyor :)
Birde makyaja bakalım;



Makyajımız daha çok toprak renklerden oluşuyor.
Size önerim kıyafetiniz çok renkli yada çok desenli ise makyajı abartmayın :)
Spor bir kombine ağır bir makyaj hiç iyi gitmez.


2. Kombinimize siyah ve kırmızı renkler hakim.Gayet spor bir kombin :)


Kombin sade ve koyu renklerden oluştuğu için makyajı renklendirdim ve kırmızı renkte ruj kullandım.
Size tüyom, koyu renk yada dikkat çekici ruj kullanırken göz makyajınızı abartmayın :)





3. ve son kombinimizde stardollars ile satılan ürünleri tercih ettim.
Elektirik mavisi gayet dikkat çekici bir renk :)
Bakalım makyajı nasıl yaptım :))


Gördüğünüz gibi makyajımız , hiç abartılmamış.
Toprak renklerden oluşuyor ve tamamen doğal :)



Umarım kombinleri , makyajı ve tüyolarımı beğenirsiniz :)
Yorumlarınızı bekliyorum.


                         Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

                                         twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda






                                                                                       Sevgilerle,
                                                                                    miss355/sevcan



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com