Ccandypretty

Ccandypretty

12 Şubat 2013 Salı

Şubat Ayı Güzellik Yarışması SONUÇLARI

Merhaba Sevgili Stardoll Severleri ! :)

Şubat ayının en ama en güzellik fıstıklarınııı tüm ekibimlee seçtik !! :) İşte o güzeller sırasıyla!! ;

İŞTEEEE ŞUBAT AYI GÜZELLERİMİİİİİİİİİİİİİİİİZ!!!



ŞUBAT Ayının Fıstıgıııı yani 1. siii :)


1. silveryuada



2. Güzelimiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiz!!

2. zenginPapatya2


3. Güzelimiiiiiiiiiiiiiiiiiz!!

3. rihanna459bebek


4. Güzelimiiiiiiiiiiiiiiiiz !

4. aysude1223



5. Güzelimiiiiiiiiiiiiiiiiz !

5. afa_fbcrazy


HEPİNİZİ CANI GÖNÜLDEN TEBRİK EDİYORUUM !!! CANLARIIM ! :*

1.silveryuada
2.zenginPapatya2
3.rihanna459bebek
4.aysude1223
5.afa_fbcrazy

İŞTEEEEE ÖDÜLLERİNİİİİİZ !

1.Blogumuza çekeceğimiz ÖZEL FİLMDE YER ALACAK! (EN KISA ZAMANDA)

2.Süperstar ise bazaarından 100 sc lik birşey ayırtacak, değilse suiteshoptan istediği ürünleri alacağız.( SS İSEN LÜTFEN 100 SCLİK BİRŞEY AYIRT YADA SHOPTAN 100 SCLİK BİRŞEY BEĞEN VE SÖYLE HEMEN YOLLIYIM)

3.Ona özel shop yapılacak (EN KISA ZAMANDA)

4. Bazaarımdan uygun bir şey ayıracağım (HEMEN ŞİMDİ)
5.Blogumuzda yayınlanacak-zd akımı (HEMEN ŞİMDİ)

6. 10 STARDOLLARS ( SS İSEN 10 SD LİK BİRŞEY AYIRT YADA SUITE SHOPTAN 10 SDLİK BİRŞEY SÖYLE VE ALIYIM)

2. , 3. , 4. ve 5. ye Ödüllerimiz iseeeeee
1.Bazaarımdan uygun birşey ayıracağım
2.Blogumuzda yayınlanacak-zd akımı

KATILAN HERKESE ÇOK TEŞEKKÜR EDİYORUZ <3

Bizi ve blogumuzu tercih ettiğinizi çin teşekkür ederiz..
BEN VE EKİBİMLE SİZLERİ SEÇTİK , BİZİ TAKİP EDİN SEVGİLİLER GÜNÜ İLE İLGİLİ BİR YARIŞMA VE ERKEK MEDOLL GÜZELİ YARIŞMASI ÇOK YAKINDA..


Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda




Sevgilerle,
 Ccandypretty / Burcu



4 yorum:

  1. çok teşekkrler :D

    YanıtlaSil
  2. :( dereceye giremedim ama kazanan arkadaşlarımı tebrik ediyorum ♥

    YanıtlaSil
  3. ben girdim ve bence haksızlık var :( sude_sevilay. ben okulda etüte kaldım ve yeni kombinimi gönderemedim.

    YanıtlaSil
  4. hayır haksızlık yok:) zorunlu değildi zaten :)

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com