Ccandypretty

Ccandypretty

9 Şubat 2013 Cumartesi

Şubat Ayı Güzeli Yarışması


Merhaba Sevgili Stardoll Severleri! :)


Kaıtlmak için tek yapmanız gereken. Buraya yorum olarak SD ADINIZI YAZMAK ve gönderiyi BEĞENMEK.

Blogumuzun üyesi olursanız seviniriz.. Detaylı bilgi aşağıda :)


 Blogumumuzun Düzenlediği Güzellik Yarışması 9 Şubat 2013 Günü Yani Bugün Başlıyor!.

Yarışmamıza Katılmak İçin Bu Yayını ( altta facebook beğeni butonu ile ) Beğenip Yorum Yapmanız Yeterli.
Yorumda İse Çok Az Kendinizi Tanıtıp Stardoll Kullanıcı Adlarınızı Yazmanız Yeterli Olacaktır.

Biz Yarışmaya Katılanları Tek Tek Gezeceğiz. Kombinlerinize Ve Makyajlarınıza Bakıcağız.

Yarın Yani 10 Şubat 2013 Günü Saat 18.00'da açıklanacak olan 2.yarıda İlk 5'E Girenlerden Kombinlerini ve Makyajlarını Değiştirmelerini İsteyeceğiz.Pazartesi Günü Yani 11 Şubat 2013 Günü Birinciyi seçip, Açıklayacağız.

Bu Yarışma sayesinde BLOGUMUZUN ŞUBAT AYI GÜZELİNİ seçmiş olacağız.

Yani şimdi TEK YAPMANIZ GEREKEN neymiş ? Bu yayını aşağıdaki facebook BEĞEN butonunu basarak beğenip, Aşağıya Sd kullanıcı adlarınızı yazıp biraz kendinizden bahsedeceksiniz. işte yarışmaya katılmak bukadar basit ! :)

PEKİ ŞUBAT AYI GÜZELİ YANİ 1. BU YARIŞMADAN NE KAZANACAK ? ÖDÜL NE?
1.Blogumuza çekeceğimiz ÖZEL FİLMDE YER ALACAK!
2.Süperstar ise bazaarından 100 sc lik birşey ayırtacak, değilse suiteshoptan istediği ürünleri alacağız.
3.Ona özel shop yapılacak
4. Bazaarımdan uygun bir şey ayıracağım
5.Blogumuzda yayınlanacak-zd akımı

BENCE BU YARIŞMAYI KAÇIRMA !! EN AZ +15 İSTİYORUZ!

Bizi ve blogumuzu tercih ettiğinizi çin teşekkür ederiz..



Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda





Fikir sahibi Doat, Kurucu olarak ben Ccandypretty Ve ekibim tarafından düzenlenmiştir.

BİLGİ !

***NASIL YORUM ATABİLİRİM ?***


BLOGUNUZA NASIL ÜYE OLABİLİR-GİRİŞ TAPAİBLİR-TAKİP EDEBİLİRİM ?


İşte gördüüğünüz gibi çok basit bizi her türlü taki p edebilir her türlü üyemiz oaliblirsiniz :)

Ccandypretty


27 yorum:

  1. Yanıtlar
    1. siyahı severim :) ve yeşili saç severim

      Sil
  2. adım 57magic57 kendimden bahsedeyim biraz.17 yaşındayım stardolla 2011-09-09 tarihinde facebookda gördüğüm reklamı üzerine başladım.ilk oynamaya başladığımda hiç bir şey bilmiyordum.ama zamanla kendimi geliştirmeye çalıştım.[buna hala devam ediyorum tabii.:D]
    az çok shop tarzı şeyler yapabiliyorum.şuana kadar stardollda veya başka bir yerde 1.liğim olmadı.stardollda tanınmak isterdim herkes gibi çeşitli dallarda ödüller kazanmak biraz bu durumdan dolayı pes etmiş gibiyim ama hala oynuyorum.dilerim ben kazanırım..:)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. 15 yaşındayım :D bu oyunu önceden de oynuyodum ama başka hesabım wardı. ama çalındıktan sonra yeni bi hesap açmaya karar verdim .. kendimi zamanla geliştirdim .. öüdlüm olmadı . yani cg lik veya msv .. ama tarzıma güveniyorum :D herkese başarılar :D

      Sil
  4. adım:superbebekim bilgi:sade ve şık giyinmeyi seven ayakkabılara düşkün olan makyajı seven bir kızım

    YanıtlaSil
  5. Stardoldaki adım:elifaybike_08 belirli bir tarzım yoktur ne hoşuma giderse onu giyerim :))

    YanıtlaSil
  6. msspnky ruh halime göre giyinirim bazen sade bazen daha abartılı sadeden tabiki :)

    YanıtlaSil
  7. afa_fbcraz
    14 yaşındayım stardoll oynamaya bayılıyotum :)

    YanıtlaSil
  8. sd adım fastkalp 14 yaşındayım :) sade ve şık giyinmeyi severim

    YanıtlaSil
  9. adım rihanna459bebek genellikle siyahlı kombinleri severim yani en az 1 tane siyah birşey vrdır kombinmde kısa sacları severim bana yani medolluma öyle yakışıyor pembe renkide severim yani öleyim cok fazla abartmam

    YanıtlaSil
  10. sd adım mylittlegirl_ :) ben de kombinler de genelde siyah ve beyaz parçalar kullanırım :)

    YanıtlaSil
  11. Merhaba adım xl_ikra_lx sade olmayı severim abartı hiççç sevmem çılgın deilim leoparı seviyorumm siyah

    YanıtlaSil
  12. adım pummana1 genellikle siyah ve kırmızı uymunu severim

    YanıtlaSil
  13. sd adım nopanic0 :) 16 yaşındayım ne sade ne de şık ikisinin ortası bi tarzım var... mesela kot pantolon üstüne kazak veya gömlek ayakkabı olarak genellikle spor nadiren topuklu ... bukadar :D

    YanıtlaSil
  14. SD karaca3444 bn debu yarışmaya katılmak istiyorum...........

    YanıtlaSil
  15. kullanıcı adım: kusetra

    YanıtlaSil
  16. Esmanayn1 , siyah ve beyazın uyumuna bayılırım . Renkli kıyafetleri pek tercih etmem . Metalli kıyafetlere bayılırım .

    YanıtlaSil
  17. zenginpapatya2

    YanıtlaSil
  18. eren-im. Ben özge, 17 yaşındayım. Tarzımı açıklamak gerekirse şık ve rahat giyinmeyi severim.Favorilerim ceketler, çantalar ve aykkabılardır. Hiçbir kombinim ceketsiz, yeleksiz veya hırkasız değildir.En sevdiğim renkler genellikle sade ve göz yormayan renklerdir ama bazen yada günlük hayatımda rahat ve renkli şeyler seçerim.En sevdiğim renklerdeydik, siyah bej ve kahve tonları, bordo ve fosforlu renklerdir.Makyaj konusunda genellikle gölgelendirme kullanırım ama staroll'da her renkte bir makyaj türüm bulunur.Allık eksik olmaz.Benden bu kadar bu arada 10.02.2013 tarihinde katıldım ancak saat 02:55 olduğu için belki kabul edebilir belki kabul etmeyebilirsiniz saygıyla karşılarım :)

    YanıtlaSil
  19. K.adım Sudecik96 Kendi Adım Sude Zaten k.adımdan Belli Herzaman En Pahalı Ve Değerli Kıyafetleri Giymeyi Sevmem Çünkü Herzaman Üzerine Yakışan Modadır :)Ben 11 yaşındayım 2012-05-26 Tarihinde Stardoll Oynamaya Başladım Ve Başladığımda Bitiremedim Genel Olarak Stardoll Hayatımın Büyük Bir Parçası...

    SéVqiLéRimLé :)

    YanıtlaSil
  20. Ben sude_sevilay. Adım ; Derin çalıntı değil ben ortağıyım :D Bedava kıyafet giymem royaltyim yakışmaz. Ben 15 yaşındayım ortağım 16 :P 2011-08-13 gününde katıldık. Genelde siyah giyinirim. Siyahtan bıktığımda gökküşağı gibi. :) Çok makyaj malzemem olduğu için makyaj çok yaparım. Her ay tipimi değiştiririm. :)

    YanıtlaSil
  21. Ben dün yorum atmıştım ama olmamış sanırım. dLn._. siyah giri ve beyazı daha çok kullanıyorum

    YanıtlaSil
  22. itsmefabienne geçen sene 30.seviyedeki hesabım okullar yüzünden giremediğim için kapandı.bu hesabı yeni açtım ve ilerlemeye çalışıyorum.genelde gothic tarz giyinmeyi severim.En sevdiğim renkler mor ve siyah

    YanıtlaSil
  23. Stardollda ki adım : didar-aleyna2

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com