Ccandypretty

Ccandypretty

9 Şubat 2013 Cumartesi

Yeni Blog Yazarınız Ülkü Ve sc Kombinleri

MERHABA SEVGİLİ STARDOLL SEVERLER

Ben Bloga Yeni Katıldım...
İlk Yazımla Şimdi Sizlerleyim...
Bu Yazımın Konusu sd'si Olmayan Kişilerinde Güzel Kombinler Yapabilmesi.
Ben Bir Kaç Örnek Kombin Yaptım Şimdi Bunları Sizlerle Paylaşacağım.
Bu Resimdeki Kombin İçin Sadece 155 sc Ödemeniz Yeterli :) 



Bu Resimdeki Kombin İçin Sadece 262 sc (Bu Biraz Daha Pahalı Oldu Ama...)

Bir Daha Ki Yazımda Görüşmek Üzere....!


Blogumuzu,sayfamızı ve twitter adresimizi takip etmeyi unutmayın canlarım :)

twitter.com/Stardoll_Life & twitter.com/Stardollda_Moda



STARDOLL KULLANICI ADIM:ULKUULKU



3 yorum:

  1. İnanmıyorum ya.Ben bu bloga yazar olmak için neler yapmadım ki yazıklar olsun size...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. anlamayanlar işte ne olucakkkkk
      ziyaret et carly_58

      Sil
  2. Teşekkürler, bende arada sırada böyle kombinler yapıyorum :)

    YanıtlaSil

GIF animations generator gifup.com
GIF animations generator gifup.com